Actualitats
  • Crida a projèctes 2021 

    Crida a projèctes 2021 

    Cort metratge d'animacion

    ÒCtele e Kanaldude

    Dins l'encastre de lors contractes d'Objectius e de Mejans 2021-2023 amb la Region Novèla Aquitània, ÒCtele e Kanaldude prepausan en 2021 una crida a projèctes de cort-metratge d'animacionLa data finala per depausar los dossièrs es lo 30 de setembre de 2021.


    Dans le cadre de leurs Contrats d’Objectifs et de Moyens 2021-2023 avec la Région Nouvelle-Aquitaine, ÒCtele et Kanaldude proposent, en 2021, un appel à projets court-métrage d’animation. Date limite de dépôt des candidatures : 30 septembre 2021

  • "Les chaînes régionales, motrices de la coproduction documentaire"

    "Les chaînes régionales, motrices de la coproduction documentaire"

    Un article à retrouver sur le site de la revue d'ALCA, pour tout savoir sur le travail de coproduction de documentaire mené dans le cadre du COM avec la Région Nouvelle-Aquitaine qui a donné naissance à de beaux films documentaires tels que "Les Siffleurs d'Aas", "Manejaira d'Aur", "Oxford Trobadors" ou encore "Artús, Rock Brut" 

  • CRIDA A PROJÈCTES CORT METRATGE

    CRIDA A PROJÈCTES CORT METRATGE

    Fins al 30/06/21

    Lo Contracte d’Objectius e de Mejans (COM) signat entre ÒCtele e la Region Novèla-Aquitània foguèt recondusit pel periòde de 2021 a 2023. 
    Pertòca primièr lo sosten e la valorizacion de la procuccion audiovisuala en lenga occitana. Dins aquel encastre, lo canal nòstre lança, amb TV7 Bordeaux, una novèla crida per de projèctes de cort metratge de ficcion cortas als autors interessats per aquela iniciativa qu’a per mira de prepausar als estatjants de la Region Novèla-Aquitània, pel biais de la television regionala de lenga occitana, programas de qualitat. 
    D’un autre costat aquela iniciativa vòl contribuir al desvolopament de la filièra audiovisuala occitana e vòl tanben prepausar als productors e autors una melhora mesa en marcat de lors òbras.




    Le Contrat d’Objectifs et de Moyens signé par ÒCtele et TV7 Bordeaux avec la Région Nouvelle-Aquitaine a été reconduit pour la période 2021-2023. Il porte notamment sur le soutien et la valorisation de la production audiovisuelle en langue occitane. Il doit permettre de favoriser la production d’œuvres audiovisuelles documentaires de rayonnement national ou de proximité, de série de mini fiction (sitcom), et de court-métrage.Dans ce cadre, ÒCtele et TV7 lancent un appel à projets commun de court métrage auprès des producteurs et auteurs intéressés par cette initiative visant à proposer aux habitants de Nouvelle-Aquitaine des programmes de qualité. Par ailleurs, cette initiative vise aussi à contribuer au développement de la filière audiovisuelle en langue occitane en Région et proposer aux producteurs et auteurs une meilleure mise en marché de leurs œuvres.


    Tous les renseignements pour déposer votre dossier se trouvent dans le document ci-joint. 

  • CRIDA A CANDIDATURA 

    CRIDA A CANDIDATURA 

    Ajuda al desvolopament de projèctes audiovisuaus

    Del 1er de febrièr al 30 d'abril

    Lo Contracte d’Objectius e de Mejans (COM) signat entre ÒCtele e la Region Novèla-Aquitània foguèt recondusit pel periòde de 2021 a 2023. Pertòca primièr lo sosten e la valorizacion de la procuccion audiovisuala en lenga occitana. Dins aquel encastre un sosten particular es prepausat per d’autors occitanofònes que son interessats per l’escritura de documentaris o de ficcions cortas.

  • CRIDA A PROJÈCTES SITCOM

    CRIDA A PROJÈCTES SITCOM

    Del 1er de febrièr al 30 d'abril

    Lo Contracte d’Objectius e de Mejans (COM) signat entre ÒCtele e la Region Novèla-Aquitània foguèt recondusit pel periòde de 2021 a 2023. Pertòca primièr lo sosten e la valorizacion de la procuccion audiovisuala en lenga occitana. Dins aquel encastre, lo canal nòstre lança una novèla crida per de projèctes de serias de ficcion cortas als autors interessats per aquela iniciativa qu’a per mira de prepausar als estatjants de la Region Novèla-Aquitània, pel biais de la television regionala de lenga occitana, programas de qualitat. D’un autre costat aquela iniciativa vòl contribuir al desvolopament de la filièra audiovisuala occitana e vòl tanben prepausar als productors e autors una melhora mesa en marcat de lors òbras.